divendres, 29 de novembre del 2013

Torna The Shopping Night a Barcelona

Un any més, el 28 de novembre es va celebrar The Shopping Night Barcelona al carrer Passeig de Gràcia de la ciutat Comtal.

El passat dijous, les botigues de Passeig de Gràcia van obrir les seves portes a partir de les 20.00 hores fins ben entrada la matinada per acollir gent d'arreu de Barcelona. Botigues com Bershka, Stradivarius  i H&M van sorprendre al públic amb actuacions de dj's en directe, photocalls, obsequis com cotó de sucre, begudes gratuïtes, globos... Però no totes les botigues es van obrir per a tots els públics. Les meves exclusives com Liu-jo, Tiffany & Co, Tous, Galeria Loewe, entre altres, eren accessibles només amb Vip Pass (exclusiu per a uns quants). En aquestes botigues, hi havia personatges coneguts, com ara bé, Mario Vaquerizo, que va posar música a la botiga Liu-jo o Joan Laporta, que es va deixar veure per la botiga Michael Kors.

A més de l'obertura de les botigues, que oferien obsequis i descomptes, pel Passeig de Gràcia, va haver-hi diverses actuacions. La ràdio Europa FM, per exemple, es va instal·lar enmig del carrer amb la música més moderna del mercat. Una altra actuació, de les meves boniques de la nit, va estar protagonitzada per cavalls que, seguint el ritme de la música, van transformar el Passeig de Gràcia en un autèntic saló de ball.

Així doncs, una nit normal d'entre setmana es va convertir en una nit totalment exclusiva, protagonitzada per les compres i l'ambient nocturn que es palpa els caps de setmana a la ciutat de Barcelona.
 
Fotografia de la botiga Guess de Passeig de Gràcia oberta dijous a la nit.


Mario Vaquerizo dins la botiga Liu-jo concedint una entrevista pel programa Cazamariposas de Divinity.

Gent passejant pel carrer Passeig de Gràcia, decorat per la Shopping Night Barcelona


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada